konfermation

jaha då är man konfemerad!

Vart inte alls nervös idag fören vi stod i hallen i kyrkan och skulle gå in då blev jag sjukt nervös.
Vi skulle spela teater med kändes som att jag skulle glöma bort vad jag skulle göra.
Men det gick bra blev bara lite fail när jag skulle säga Doris. Blev hes så det lät helt :S

Men nu känns det skumt att allt är över lixom.Men ändå skönt.
Fick jätte fina saker av släkten.

Två skålar en stor och en liten(den lilla ligger i den stora så man kanske inte ser den så bra? ;P )fick dem av min morbror

Typ en pasta slev med rivjärn(hehe dem vill tydligen att jag ska flytta hemifrån snabbt :O)
även den av min morbror.
Och två  jätte fina ljuslyktor av Mathilda Mopp! :D

Massa kort!
Och pengar som jag fick typ av mormor å morfar, min moster sandra och hennes boyfriend kalle, min kusin pontus,magnus och annika,mammi och pappi,farmor och farfar å ja typ alla hehe!
Blev typ 4200 kr elr ngt sånt så nästa vecka beger jag mig till växjö och köper en system kamera! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jippppppppppiiiii! :D
Sen fick jag massa blommor, biblen och psalm boken såklart! :D
hoppas jag kan fixa lite bilder men vi får se ska ju till min mormor och morfar idag till på fredag,hoppas jag kan låna deras dator men då blir det ju inga bilder!:(
Aja kmr nog ändå dö i deras spök hus + längtan efter min älskade ponny bus!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0