gb glass?

vart i skolan idag. Trodde inte man kunde längta till skolan men jag ä r ett levande bevis på att man faktiskt kan det.
efter åkte och red Blackis. Efter att inte ridit på 1 vecka och 2 dagar, vart sjuk i 4 dagar och fortfarande lite små sjuk, ha ont i armen så gick det inte bra.
Gick katastrof. Var dessutom törstig och varm.
Men jaja tar nya tag på fredag imon blire ULLARED! :D
häst sakerrrrr!:D
Gillar faktiskt vissa produkter av ullareds häst sortiment. Behöver verkligen inte alls vara super dyra märken på min utrustning :)

Vill ha pengar föresten ska ju köpa en system kamera och ja just nu har jag 5 kr.....
men konfermera mig nästa vecka och en säker källa har sagt att jag får pengar av min mormor(visserligen hon själv som sagt det även om jag protesterat och sagt att jag absolut inte behöver det)
Min mormor är bäst!:)

Nu ska jag sluta babbla! se yaaa



He is my baby boooy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0