Filmer

Här kommer filmerna! :)

Filmen är inte jätte tydlig min mamma var lite efterbliven med att zooma ;)
Man ser inte riktigt när han stoppar men iaf ett fel som berodde mest på mig men även på han.
Super nöjd ändå :D

och detta är 90 filmen:)
 
Vi har ju inte hoppat 90 på klubbis eller något så det var spännande att testa på det.
Fick 12 fel i denna klassen. Först stannade han (för att han skulle bajsa den dumma ponnyn -.- )
så det blev 4 fel där,
sen fick han damp på 5 hindret alltså 4 fel där.
Sen sprang han iväg när han blev rädd för hindret men jag red fram till hindret efter det så han fick kolla på det och tydligen räknades det också som en vägran? viste inte det men det hade ju ändå kvittat när vi redan hade 8 fel bakom oss!: )

Min ponny är bäst och nu taggar vi inför nya tävlingar!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0