De som hatar mig gör mig starkare de som gillar mig får mitt hjärta att slå snabbare.

Sho Sho...
Min dag har vart sämst. Vart hemma från skolan och har haft sååå tråkigt.
Typ kollat på big brother hela dagen.
På eftermidagen laddade jag med ipren och host medicin men när jag väl kom ut i stallet och skulle hämta Blackis i hagen dog jag lite. Fick as ont i halsen och näsan
När jag kom in i stallet fick jag en skum hosta typ som en kråka fruktansvärt vare iaf.
Så rida kunde jag inte göra. Alltså blir det varken skola eller dressyrträning imorgon :(
Fml. -.-

Laddat min morgon dag med en påse popcorn för att lindra smärtan att inte få åka på dressyrträning....
har dock kollat på alla bb avsnitt och alla vampire diaries så vet inte vad jag ska hitta på.
Sims antagligen.

Aja ska nog kolla lite på dressyr program och sen spela lite sims tror jag.
Seeee ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0