dagens ridpass

Hej hoooj,
Vart en lång dag. Hämtade Matilda och vi å mamma åkte till ridskolan och hjälpte till att bygga hoppbanan till imon.
Sen åkte vi till stan och gick på grand. Hittade en klänning till konfan och skolavslutningen(y)
måste bara hitta några skor nu.

Red Blackis sen. Red inte alls länge för vi skulle ha gäster och var lite sena.
Han har bråkat jätte mycket i dressyren slängt upp huvudet och ja allt har känst nere. Har ju inte vart sugen på att rida även om jag gjort det.
Ända taggningen har vart hopptävlingen.
Men idag gick det sååå sjukt bra.
Är så glad. Vet inte om han var på bra humör i dag eller om detvar för att jag försökte ändra min ridning.
Red bara lite i trav och galopp försökte få han att lyssna mer på mig och hålla igång hans galopp så han inte saktar av hela tiden. Såååå nöjd!:DDDDDDDD

Nu taggar vi för imon. Sadlen, tränset och stövlar är putsade. förhoppningsvis är heeesten redo också.
Själv vet jag inte hur jag känner mig.
Hehe!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0