dagens ridpass!

Dagensridpass blev lite dressyr. Skulle rida ut i skogen men mamma sa att hon går med han i skogen nästa vecka. /jag är inte hemma nästa vecka,ska prao då hos min mormor så ska vara där sön till fredag)
.
Det gick i alla fall super. Red bara runt lite och försökte få han mjuk. Han var väldigt uppstirrad då borran (hans hag kompis) kommit hem efter lite bete.
Men han gick ändå förvånadsvärt bra!
Super nöjd över ponny busen.
Imorgon ska jag försöka hinna med att kolla efter lite tävlingar. Funderar på dressyr om ca 2 veckor men får se vad om det finns någon tävling i närheten annars tar jag hoppning och dressyr veckan efter det!

Bilder från dagens ridpass iaf,



Kommentarer
Postat av: ida

vad roligt att det gick så bra :)

besök gärna vår blogg ;)

2012-05-24 @ 14:34:31
URL: http://hudikryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0