Dag 3

Dag 1: Min högsta önskan inom ridningen och med Blackis
Dag 2: 30 korta fakta om mig och min ponny

Dag 3: Mina och Blackis mål
Dag 4: hur jag förbereder mig inför tävling
Dag 5: Dröm hästen.
Dag 6: 10 saker jag "stör" mig på inom ridsporten
Dag 7: Tre stall jag skulle vilja besöka
Dag 8: 5 rädslor med ridsporten.
Dag 9: 5 posetiva och 5 negativa saker om Blackis
Dag 10: Fem negativa och fem positiva saker med mig själv.
Dag 11: Favorit utrustning
Dag 12: Min utrustning.
Dag 13: stallet
Dag 14: Sju saker jag vill köpa just nu.
Dag 15: 25 saker jag vill testa på innan jag dör

Mina och Blackis mål:
Målen för det här året är i dressyren att tävla lite mera och även få någon placering. Vill starta L:b och utbilda bLackis till L:a. Dock ska jag INTE starta L:a då jag tycker att han inte är redo för det. Skulle vi dock få typ placeringar i L:B vilket jag inte tror att vi kommer få så lätt så kanske man startar någon L:a i termins slutet men det återstår att se.
I hoppningen för året är målet att komma runt 1 m (L:b) bana fel fritt.
Förhoppnings vis även kunna starta en bana på 110 cm på en klubbtävling iaf.
Vill även få mina felfria ritter i lc så vi får börja tävla riktiga klasser!:)

Våra mål innan vår tid är över är att tävla medelsvår i både hoppning och dressyr vill ju tävla sm i något av det så det kommer självklart vara målet men går det inte hoppas jag kunna starta iaf msv :)

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Finfin blogg! :D

2012-05-16 @ 18:44:22
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0