trött.ja

Av alal de saker jag skulle göra som jag skrev i inlägget före, gjorde jag ingenting. Känner mig duktig.
Mått illa idag kanske druckit för lite? Vart väldigt varmt idag ju.
När mamma kom hem vilade hon lite sen cyklade vi ut till stallet. Min cykel ( en tant cykel haha, en sån med korg och allt) är inte riktigt gjord för att cykla långt på. Hu rmycket man än trampar så kommer man ingenstans så det var jobbigt. Kollade till Blackis lite och bostade han lite i hagen bara. Sen cyklade vi hem igen.
Cyklade ca 1 mil och 2 km idag. Jobbigt jobbigt. Grejen är bara det att när vi byter stall ska jag börja cykla dit och sköta om allt. Alltså cykla mer än 1 mil ,mocka,bära vatten,fixa foder, släppa in hästen, rida,ta av all utrustning, och sen cykla mer än 1 mil hem. Hur ska jag orka det?
Kommer nog dö..?:(
 
Nej men ska träna jätte mycket denna sommaren.
 
den 20- 21 är det någon cup i västervik. Nationella och regionala hopptävlingar.Så jag och mamma ska cykla dit förhoppnings vis båda dagarna då stallet inte ligger långt ifrån campingen. Tar med mig kameran ! :D Nellie Berntsson ska vara med också. Mega coolt, hon verkar grymt duktig så kul att se hur hon faktiskt rider! :)
 
Shaoo jao! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina & Julia

fin blogg, jättesöt häst! :)

2012-07-05 @ 09:32:56
URL: http://evelinaochjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0