börja simma eller sjunk för du har bara en chans och på bottnen vill ju ingen va!

Sho Sho jag och mami åkte aldrig på hopptävlingarna.Det är bara regionala så vi tänkte att vi åker imon och på söndag då det är nationella. Lite roligare att titta på.
Skulle spelat mini golf men det började regna.
 
Vet inte vad jag ska göra idag mer än att köpa en stor mjuk glass med lakris strössel! mums!
 
Har iaf gjort upp ett schema för mig och Blackis de närmsta veckorna. Han vilar tills på onsdag den 25 juli och då blir det hård träning för att få bort hans mage. Den 18 är det en dressyr tävling på klubben. Första omgången av ponny allsvenskan div III som vi ska vara med i.
Hoppas det går ltie bättre för mig och Blackis detta året hehe!;)
 
Efter den 18 får han lite vila sen flyttar vi till ett helt nytt stall. Spännande.
Där finns ridhus, ridbana och bättre rid vägar så det kommer nog bli jätte bra.
Andra omg av div III är en månad senare så då har vi lång tid till att träna på! :D
Lilla söta borran. Som jag förövrigt saknar något enormt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0