Gbg horse show

Har fett mkt jag vill har på gbg.....
Väldigt höga förväntningar på att det jag vill ha ska finnas.
Detta är lite av det jag ska kolla på
Classic träns MIAMI från Schockemöhle sportsBallistic Overreach Boots från PC
Något fint träns till dressyren!                             Boot i annorlunda färg + benskydd
Kelly jeansridbyxor från Kingsland                      Exklusiva Jin Stirrup – Röd
Ridbyxor,helst med något mönster.            Stigbyglar i färg elr med rolig form ;D
  



Lite saker som jag ska kolla lite extra på.
Tävlings skojrta står  också högt upp på listan.
Synd bara att man inte är super rik och kan köpa allt.
Hur skönt vore inte det att bara köpa det man ser och det man vill ha?:D

Extra saker som inte är lika viktiga:
-Luva
-Ridtäcke
-Väst
-Stövlar(inga dyra utan bara slit och släng stövlar lixom)
-pannband
-schabrak
:)








                         

 

Kommentarer
Postat av: Rosanna:)

Nice saker!:D

2012-01-31 @ 13:34:15
URL: http://rosyy.blogg.se/
Postat av: emma Ledin

fin blogg! följa varandra på bloglovin? :)

2012-01-31 @ 16:01:52
URL: http://nattstad.se/emisz_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0