stallet+marknad

Hej hej har under eftermidagen vart på marknad. Fanns inte så mycket men ett nytt mobil skal blev ett chanel skal heeej pirat kopierat mobilskal! ;)
Var senare i stallet hos min lilla stjärna som under dygnet haft väldigt tråkigt. Han hade svat sönder lite av sit bandage. Tror han står och gnuggar benet mot väggen. Hjälper inte särsklit mycket om man säger så.
lite mer än en vecka sen får han vara ute och gå lite iaf. Lär göra honom väl.
Borstade honom lite och mamma gav honom en spruta med hjälp av Jennie som fick hålla honom med rems och kedja. Sista dagen med spruta nu så slipper vi den skiten!
 
Imon ska jag åka och kolla på dressyr tävlingen som jag skulle vart med på :( Får heja på laget lite iaf!
Efter det beger sig jag och mamma mot vartorps stallet till Blackis. Ska även få rida en stor häst där. Chanel heter den. Stor som ett berg och tydligen ska den röra sig lika sakta som ett berg också! ;)
Hoppas mamma kan ta lite bilder!:)
 
Räkna med lite sämre uppdatering i morgon! :)
Dett är chanel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0