stallet

Vart istallet nu ikväll. Hade stallet.
 
Började med att sätta på Blackis tränset och sedan gick mamma ut med han för att gå. Jag tog med mig hunden då jag inte får hålla Blackis.
Blackis var helt galen. Super pigg. Bockade och ville gå lite som han själv ville.
Vi fick avbryta skogs rundan och gå till Paddocken där mamma kunde gå med honom bätte.
Jag stod och gosade med (min) älskade Sancho. Haha har gosat med hästen 2 gånger och jag rä så sjukt kär iden. En egen personlighet. Helt cool lugn och ja underbar. Klickade med den på en gång.
Borstade Blackis lite och mamma bytte bandage på honom. Sedan tog vi in alla hästarna. Jag tog självklart Sancho.Gosa lite med han i boxen sen.
 Åket hem och har nu inte gjort någonting. Imorgon blir det en läxdag. -.-
Aja ses.
Blackis och Sancho får stå för bilderna!
Sancho!<3
Blackis!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0