stalldag (bild bomb igen)

Idag var det absolut en stalldag.
Vaknade vid 8 tiden åt lite och åkte till ridskolan där det idag var dressyr tävling. Tävlingen jag skulle vart med på. Kan passa på att meddela att div III laget även vann hela tävlingen idag! heja dem. Förhoppnings vis kommer jag vara med på Blackis sista tävlingen och förhopningsvis finalen! :D
 
Åkte sedan ut på stallmöte i vartorp. Lite om fordring och insläpp m.m mera bestämdes.
Sedan var det städ time. Hela stallet skulle städas. Dock slapp jag det och fick istället rida Jennies fina häst Chanel. Underbar häst. Saknar dock framåtbjudningen men annars super fin.
Faktiskt aldrig ridit en så stor och en så pass mycket utbildad häst innan.
Försökta mest hitta framåt bjudningen och stundvis hittade jag den. Red mycket volter,lite skänkelvikningar och mycket ökningar och avbrott.
 
Sedan borstade jag även min gullegris som förövrigt börjat stå lugnt i sin box nu. Tror han börjar förstå att han är hemma.
Här är lite bilder från ridningen. De är från framridningen så ha förståellse för Chanels form! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0