outfit

Har gjort en outfit här från hööks
Temat är rött och svart. Jag själv älskar när schabrak och stigbyglar matchas.
Att sedan ha boots som matchar är + poäng.
Vet inte vad ni tycker men jag skulle lätt kunna tänka mig den här outfiten (obs bilderna är inte så värst rättvisa då vissa blev felfärgade och suddiga på bilderna! :) )
Ser ni att 1 på handskarna är röd?
Att tävlings tröjan som är vit passar perfekt med kavajen som även den är vit?
att hjämen och benskydden ser ut att ha lite samma färg (iaf här på bilderna) ?
att pannbandet ser ut att passa med benskydden (-||-)?
Små grejer som många inte lägger märke till men det är precis sånt jag kollar på när jag ser ekipage ;)
Hahaha :)
Alla kanske inte är som mig men ändå :)
 
Vad tycker ni om outfiten? skulle ni kunna tänka er att bära det här på en tävling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0