köpa?

I och med Blackis skada vet jag inte om jag kommer kunna tävla honom denna terminen.Och jag som skulle köpa en kavaj och massa tävlings utrustning har börjat att fundera på lite andra små prylar.
Jag SKA köpa ett john whitaker täcke. Hittar ingen bild och ingen affär som säljer det längre. Vet att cheval har sålt det men de finns inte kvar på hemsidan. Hoppas det kommer in nytt. ( det är som ett flugtäcke som passsar till näst intill allt i blått. Någon som förstår vad jag menar och vet var täcket finns?)uppdate, så här ser det ut. Någon som vet var de finns?
 
 
vill också ha lite nya schabrak
Schokmöle schabrak i blått! mummma och då behövs blå ben lindor införskaffas! (någon som vill köpa det till mig i födelsedags present? fyller ju faktiskt år om 1 vecka! :))
Ett cheval träns!
 
UNION JACK BENSKYDD 4-PACK JW
Whitaker skydd (vita bilderna är absolut inte rättvisa)
JW  BOMULLS SCHABRAK
whitaker schabrak i både blått och rött.
 
Saker jag vill ha. Får se vad jag har råd med. Måste ju införskaffa mig ett ibjektiv till min kamera med. Dock tror jag bara objectivet kostar 1000 kr .(fettans( min kamera har bildstabilitator i själva kamera huset så objectiven blir lite billigare än vad de blir till andra kameror! (Y)
 
Iaf fyller år om ca 1 vecka vill ni får ni gärna ge mig något av det här i födelsedags prestent! (skulle bli jätte glad då (a) )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0