home

hemma igen. Var i sommarstugan med mormor och morfar. Åt kräftor igår kväll mums!
 
Ridit idag. Vet itne vad jag ska säga. Han stegrade när han inte fick som han ville,bockade och var allmänt jobbig. Ville bara hoppa av och lämna han.
Så kände jag större delen av ridpasset.
 
Försökte få kontroll över han och visa vem som bestämer men det funkade inte idag.
Han lurade mig och gick fint i två varv sen började han bråka igen.
Vist emellan bråken gick han super fint men det jämnar inte ut hur hans humör var idag.
 
Imon blir det dressyr träning och jag hoppas han sköter sig, ivärsta fall får tränaren hoppa upp på han om han bråkar.
Men vem vet ... han kanske är en klippa när vi kommer dit.
 
Min morgon dag kommer bestå av att städa häst transporten!
Har allt vi hade i dädesjö stallet i transporten så jag ska rensa och slänga.
Sedan ska de andra in i garaget så vi kan använda transporten! :)
ååhh va jobbigt:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0