happy girl!

Lite efterblivet tänkte jag nu berätta om gårdagen.
Vart ju istallet hos min lilla ponny.
Ja vad ska man säga?
Ett monster är han.
Borstade honom. Sjukt smutsig var han.
 
Sen när jag mockade kom Helene (som har stallet) och frågade om jag vill rida en av hennes ponnysar. Malte heter den. Super söt.
Så jag ska få testa på att rida den i helgen. Bara lite skritt i skogen då han vilat i 2 veckor. Han får om jag fattat det rätt inte anstränga sig för mycket och tex gå på små volter och sådär.
Ska bli jätte kul så nu hoppas jag inte att något kommer ivägen så att det inte blir av.
Ska försöka ta en bild på Malte i kväll! :)
Bild på min biffiga ponny. Tagga att få honom så smal och musklad igen. Nästa vecka smäller det! :DDDDDD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0