That awkward moment when someone catch you talking really serious to your horse

Klubbätvlingen:
Han var inte alls sig själv i dag. Kom på hindrena i bra fart och han var pigg och det kändes som att han ville hoppa men lite innan började han tveka . Så när vi hoppade stannade han 1 gång tror jag? och rev ett hinder.
Rev gjorde han eftersom att han började tveka till hindret och därför inte kom rätt.
När jag skulle hoppa 90 så startade jag 80 igen istället.
Blev samma resultat som innan.
Vet inte vad det var med han men det kan vara för att han fäller + ont i magen.
Iaf får han 1 veckas skogsridning nu och vila från hoppningen ett tag.
Satsar på klubbtävlingen i dressyr om 2 veckor istället.

my day:
Efter klubbisen så var jag LIIIIIIITE trött.
Tittade typ på big brother och åt godis.
Var nyss i stallet igen och tog in Blackis.
Nu sitter jag och kollar på ngt tatuerings program ;O
Finns inget på tv:n jue!

Oj va mycke jag skrev.
Heii dåå!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0