os

Tja tja , har inte kunnat uppdatera så mycket. Åkte till min moster och hennes sambo igår. Åkte till gränna där vi sedan åkte båt till visingsö. Där kan man tex åka häst och vagn vilket jag inte ville göra.
Det regnade och blåste något fruktansvärt och hästarna hade inte ens ett täcke.
Dem såg jätte ledsna och nedstämda ut. Ville bara gå fram till dem och krama dem och visa att någon bryr sig om dem. Kan inte beskriva känslan av att se dem usch :(
Vagnarna var dessutom stora fick väll plats 20 person + kusk och det skulle de här hästarna dra...Nej usch stackars hästar.
 
Sen åkte vi och köpte polkagrisar. Gränna är ju polkargrisarnas huvudstad haha!;)
Efter det åkte vi vidare hem till min moster. Sov över där till idag och idag har jag vart ute och gått.
 
Har inte haft någon täckning så inte kunnat uppdatera.
Red Blackis men om ridpasset komemr imorgon. blir så långt inlägg annars!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0