Äntligen hemma

Hej hej ,är hemma från västervik ny. Sjukt skönt. Det första jag gjorde var att springa in i huset slänga mig i soffan sedan springa och öppna altan dörren för att sedan kolla om vi hade något hott i kylskåpet även om jag visste att det var tomt:S och sedan mitt älskade rum. Har packat in lite kläder, ätit och nu ska jag städa rummet. Ska snart till Blackis också.ska dock inte rida.han har tappat en framsko så att rida på en grusväg(typ enda stället att ridabåå) är inget alternativ. Imorgon ska mamma longera honom lite i hagen. Hovslagaren kommer som tur väl på torsdag så jag kan börja rida honom snabbt:) tävling om mindre än en månad .TAGGA!!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0