stallet

hej hej, sitter härm med min hemkunskaps bok och mattebok. Plugg på hög nivå.
Har till 60 % bestämt mig vad jag ska göra i min framtid! *stort*
Därför måste jag plugga nu! haha
So prov i dag. Gick bra men antagligen inte tillräckligt bra som vanligt -.-
 
Slutade vid 12 idag och åkte till stallet med mamma efter en stund. Fixade allt i stallet och gick till Backis i hagen.
Hans kompis bästämer allt där. När jag gosade med den andra hästen och Blackis försökte komma nära lade Harry som hästen heter bara öronen bakåt så stannade Blackis. Stackarn.
Hahaha men Blackis behöver bli nertryckt.
Dock tror jag Blackis kommer ta för sig mer om någon vecka! :)
Tog lite bilder på dem men självklart ville de inte stå tillsammans men aja.
 
Ska fortsätta plugga nu och sedan åka på hoppträning. Tror jag ska ha ridskole hästen Mirco.. En häst som bara hoppar på fart. Åhhhh va jobbigt :( ;)
Mama fljer med och tar förhoppningsvis lite bilder! :)
 
shosho
xooooooooooooooxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0