Sep. 05, 2012

Klinik besök idag. Orkar faktiskt inte skriva hur det gick. Missuppfatta inte men jag är rätt deppad. Fick inte riktigt höra det jag ville...men blackis mår bra och kommer må bra. Hans ben såg hyfsat bra ut. Han ska äta lite mer medicin men det endast för att svullnaden i hans ben ska gå ner(dock kan svullnaden vara pga hans bandage). Kommer inte få rida på 3-4 veckor beroende på hur han sköter sig i hagen. Lugnar han ner sig nästa vecka när han får en hagkompis kommer jag antagligen kunna rida i slutet av nästa vecka. Hade tänkt rida tidigare men självklart hör vi dom vetrinären säger hon vet trotsallt bäst. Och det är ju för att Blackis ska bli bra så aja:) ska rida chanel nu i veckan och kanske min lilla Malte Palte, vi få se:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0