tips

Här är lite tips på prylar jag tycker är bra. Har dessutom dem! :D
Allt är från hööks
Stallskor.
Sjukt mega snygga(dock ser de inte så snygga ut på bilden) dessutom är dem väldigt sköna att gå i men dem är inte direkt vattentåliga men aja.
Lätt vära 250 kr! ;)
Hickstead ridstövlar.
Så otroligt sköna. Behövs inte ens gå in. Jätte sköna att gå i länge. Tycker att dem är väldigt snygga både till hoppning och dressyr men jag använder mina till dressyren då jag tycker att dem passar bättre till det.
Kostar 1300 kr.
 
Blåa stigbyglar.
Älskar mina sånna här. Jätte snygga och själva plattan man har foten på är som rivjärn därför får man ett fast och bra tag med fötterna.
Kostar ca 500 kr och det är dem lätt värda!
 
Tävlingsmapp.
Jätte bra då den har många fack så jag har mina resultats papper,pass, kvitton från sadlar,grönt kort och ja allt i den. Jätte smidig då jag har lätt att tappa bort papper! ;)
Kostar bara 70 kr! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0