tävlingsoutfit


Hjälm-Elite från Lami-Cell 1449 kr
kavaj-X-Cool Damkavaj från Equiline 4999 kr
ridbyxor-Karen Ladies Breeches från Kingsland 1799 kr
stövlar-Guarnieri från veredus 6899 kr
allt från chevalridsport.se



benskydd- Nero Line Carbon Gel senskydd från Veredus 1349 kr
stigbyglar-Exklusiva Jin Stirrup – Röd 1635 kr
schabrak- Union Jack Saddle pad från John Whitaker 559 kr
luva- från Whitaker 299 kr
träns- Premium träns MICHIGAN från Schockemöhle sports 1879 kr

Ni kanske inte riktigt tycker samma som jag men jag tycker detta är döläckert!
Skulle verkligen vilja ha det här även om de är från så blandade märken. Skulle dock aldrig få sån här dyr utrustning. Vet inte ens om jag skulle få köpa det för mina egna pengar med tanke på hur jag ibland kan hantera min utrustning hehe! ;)

Älskar de iaf och Blackis skulle bara såååå snygg i de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0