sommar?


hej hej! Skulle uppdaterat på mobilen igår men av någon anledning funkar det inte?

Det var iaf skolavslutning i går. Känns inte som det. Kan verkligen inte tänka mig att vi är lediga i två månader. Och att det just nu öser ner regn gör känslan av somamrlov inte bättre!

Var på liseberg efter avslutningen.
Seg buss resa på mer än 3 timmar men så kul vi hade där! :D
Jätte roligt hade vi (iaf jag! )
¨Åkte nästan allt. Ångrar bara att jag inte åkte balder. Åkte kanonen jätte mycket. Älskar den karusellen! :D

Dock var det några "coola" killar därmsom knuffade på emine och angelica så dem trillade in i mig fett störande. Och då blev lilla jag arg. ja ba
-asså kan ni sluta eller? Med värsta bitchig röst hehe arghhhh

Idag har jag vart i stan och köpt lite nya kläder.
Reditne Blackis idag. När vi kom hem öppnade sig himmlen och det började åska och Blixtra.
Så nej ingen ridning idag inte.

Ska kanske göra en ny design i kväll och den här gången ska den bli bra.Riktigt bra!
Lite avslutnings bilder här!

Meee!

Jag och min broder! Mitt ena ben är brunt och de andra vitt på den här bilden! :O

Ehm de tre sista bilderna är inte seriösa. Alltså ser jag inte alltid ut så! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0