ny kamera

Hej hej ,vart i stan idag och gissa vad jag fick med mig hem?
En systemkamera!
älskar den super mycket.
Foto: Ny kaaaamera:D http://instagr.am/p/LYVAfXxg0r/
Min älskade kamera.
Egentligen skulle jag ha en nikon men dem kamera "experterna" sa att den här var mycket bättre.


var istallet innan för att rida Blackis.Han har vilat i 1 vecka så ni skulle sett hans mage. Då kanske ni tänker, och hur mycket kan hans mage förändrats på 1 vecka? jo väldigt mycket faktiskt. Han var så sjukt fet. Pinsamt ärligt talat. Hoppas han går ner lika fort som han går upp!
Han var ganska trött när jag red han(antagligen pågrund av alla extra kilon! ^^)
Men han gick väldigt fint ändå.
Skrittade väldigt mycket och travade bara runt lite på volter för att få han mjuk. Imon blir det ett lite hårdare pass och på mångad hoppträning! :)


Testade att ta lite bilder på min hund och mig haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0