jag saknar dig mindre och mindre. Jag har glömt dig en vacker dag.

Var hos min tjuriga ponny idag. Skulle rida med det regnade så han var ju blöt och hade inget täcke.
Så att lägga på han en sadel var inget altenativ.
Gick ut till han i hagen. Mamma gav honom morötter och när han inte fick mer fick han kortslutning i hjärnan och fick damp. Han började till och med stegra mot oss :O
Det gör han ALDRIG!
Varför? för att han är bortskämd. Jag ger han godis när han är värd det. Att ge honom konstant som min mamma gör är inte bra. Hon skyller dock på att man måste ha det för att få in han från hagen. Men varje gång jag kommer till han kommer han alltid fram i trav till mig så jag förstår inte alls problemet?!

Hatar när folk skämmer bort hästarna med godis.

Dem som vi ska ha Blackis hos i sommar ger Blackis godis jätte ofta. Dock efter träning och då gör det inget. Hoppas bara dem inte gör det i sommar för när Blackis blir arg tänker han inte. Han kopplar bort ALLT och skiter fullständigt i vad som händer i hans närhet!
dumma häst-.-

Sitter och replayar ;) melissa horns grymma låtar! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0