hehe

sv:priset på min gamla transport är 10.000 kr! :)
 
 
 
Hööks har värsta rean nu! Grymt. Lite surt dock när jag köpt massa saker där för inte alls länge sen och dem har minskat prisest nu men aja.
Mina stövlar har tex sänkt till 650 å jag köpte dem för 1300 ;)
 
Och jag fick min månadspeng+extra pengar+sommaar pengar av mormor.
Så ska skriva ner allt jag vill ha så ska mamma köpa det imon! :D
Hehe gillar.
 
 
Ska troligtvis byta stall också. Där Blackis går nu går han bara på bete men stallet innan det hade jag ingen att rida med, bara ute ridbana och inte så många hästarm en stallet vi nog ska flytta till har många hästar, jag känner några som har sina hästar där, ridhus+ paddock och ja bättre tränings möjligheter.
Och efter som att det bara var en person i de andra stallet vare inte kul att ha bästa utrustningen men nu när vi kanske flyttar kan jag köpa jätte cool utrustning till Blackis för då kommer alla se de! (A)
 
Jag har planer! haha :D
Gud va töntig jag är
 
Shaooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0