fml

F*n vad jag hatar Blogg.se. Appen funkar inte, det är segt( hela datan blir seg så fort jag loggar in på bloggen)
 
Mår iaf sämst. Orkar itne vara glad eller ledsen allt pga vädret. Känns inte som ett vanligt oväder utan mycket värre. Åskan pågår under hela världen och ja det känns stort. Som att världen ska gå under. Ni kanske tycker att jag är helt :S nu men det känns verkligen så. Dessutom har ju indianen förutspott att världen ska gå under detta året och dem har haft rätt innan med olika saker så vem vet?
Jag mår sämst pga det! :S

Åkte till dädesjö idag och städade ut hela sadelkammaren och Blackis box. Alltså är det nu officielt att vi flyttar därifrån. Imitten på augusti eller början av semptember flyttar vi Blackis till Vartop.
Känndes sorligt.Har ändå alla minnen där från mina förra ponnysar.
Alla minnen är från just det stallet.
Men aja!
 
Ingen ridning idag pga vädret.
 
 
Imon blir det kür clinic i åseda!
Spännande har aldrig vart på clinic!:)
 
Mamma var och köpte ett skärp och jacka till mig idag!
Vind jacka(helt super mega underbar) och ett skärp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0