älska

älskade vädret idag!
Sol, sol och ännu mer sol.
Bättre blev dedt när ponnyn min var über glad!
Efter som att vi nu flyttat Blackis till ett stall som inte har ridbana red jag ut i skogen. Anneli som äger stallet red med på blackis hag kompis Ludde.
Mamma följde med och gick jämte.
 
Blackis var super glad och med öronen spetsade framåt tog han täten i den nya främande vildmarken! ;)
Han ville inte gå sakta utan han SKULLE vara först hela tiden. Gjorde inte mig något. Älskar att se att han faktiskt är lycklig och hans glädje smittade av sig.
Hahah älskade ponny!
 
Nu ska jag gå och sova. Imorgon blir det att städa rummet och rummet på kvällen kommer några av pappas sida av släkten. Mamma fyller år så det blir kalas!
Får se om vi hinner säga hej till Blackis!
Blackis och Borran!
Sååå söööta!!

Kommentarer
Postat av: Theresé

Sv; Ja, de är fullt på själva dom dagarna jag är borta men dukan ju få göra ett som kommer upp nån vecka efter om du vill ? :)

2012-06-20 @ 10:04:21
URL: http://tessiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0