<3

Det finns en väg som leder dig till dina drömmar. Till det du vill.
På den vägen finns det korsningar. Korsningar som leder dig bort från din dröm.
Men du kan alltid komma i rätt riktning igen på DIN väg.
Men ibland kan du  vilja ha genvägar som snabbare leder till din drömm.
Då kan du komma fel,tappa bort dig och tappa lusten att fortsätta, men någon gång får du orka att fortsätta kanske för någon person eller ett djur?

Alltid ställs man mellan svåra val , valen kan vara svåra men med någon där som kan få dig att tänka bort dem, fortsätta leva livet,  Som får dig att hitta rätt väg men samtidigt klara av att välja rätt val blir allt lättare.

Blackis är min räddare. För även om det kommer svåra val, om någon person är jobbig, jobbigt i skolan m.m vet jag att jag har Blackis. Med honom kan man koppla bort allt annat och ha roligt. Ibland kan det vara kämpigt men vad gör det?
För att få framgånar måste man gå igenom motgångar.
När man senare kommer hem kan man fortsätta med det jobbiga påmind om vilken underbar häst man har och hur ljust livet faktiskt är.

jag har familj, många vänner, en egen häst, en dator, en iphone, system kamera, jag tävlar med en ponny jag själv har utbildat, jag har mål som absolut fortfarande går att klara av!
Alltså har jag ett liv som jag vet att väldigt många vill ha.Jag vet till och med folk som faktiskt är det!
Tack vare Blackis är mitt liv så pass ljust som det faktiskt är! (L)

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Jag kan göra ett inlägg hur man gör spegling i bilden, men andvänder du photoshop? För jag kommer visa i Photoshop, kan annars visa på pixlr.com

2012-06-07 @ 20:57:07
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Du undrade hur man infogade bilder kan jag också visa i ett inlägg, funkar det bra? :)

2012-06-07 @ 20:57:57
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Jag fixar det i ett inlägg ifall nån mer läsare undrar :)

2012-06-07 @ 21:56:02
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0