va?ehm ..nej jag är inte konstig!:S

Eller jo jag är konsitg.
Kan inte vara med på kort tex. Vet inte vf men när någon tar fram en kamera blir jag nervös.¨
Inte när jag håller på med hästarna för då skiter jag totalt i hur jag ser ut. Men annars får jag värsta panik och gör någon konstig grimas. Nej jag får inte panik men  jag kan inte bara le mot kameran för då blir det till 98% helt fel.
Gör man miner i stället gör det inte något om man ser helt drogad ut!
Ex:

Insåg att jag kunde kolla snett med bara ett öga. Coolt jue, fick dock lite ont i huvudet men vill man vara fin får man lida pin!
om man nu kan kalla det där för fint!:)

Brukar främst hitta på bgt med ögonen men det funkar alltid med läpparna också! ;D




verkar ju som att jag inte är den enda som gör miner på kort!right Lisa?:)



Btw tidsinställt inlägg så just nu sitter jag nog på en bänk i kyrkan och ber för Jesus korsfästelse!;)
Tar med kameran till stallet sen tror jag!
Så blir det lite riktiga kort och inte ego bilder!(A)
Blir att åka in till växjö imon med till min gamlafarmor tar dock med mig mina läxor -.-
Shaooo yaao

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej så sjukt fin blogg har du !



Va gärna med i min frågestund !



Kram ! ;)

2012-04-10 @ 16:58:13
URL: http://fridasjoogren.blogg.se/
Postat av: Fredrika (från wiebo :P)

Sv. Visst kan vi det! Har lagt till dig nu. Säg till när du lagt till oss :)

2012-04-10 @ 21:39:03
URL: http://jumpclub.blogg.se/
Postat av: Marina

SV : Följer dig nu. Följer du mig ?

2012-04-10 @ 22:02:12
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jennifer tycker du kan tillägga att jag gick i femman/sexan då och att jag inte vart som jag skulle ;)<3

2012-04-11 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0