slampigt?

Hej hej ett tidsinställt inlägg här ;p
Min moster skulle till älghult i dag(där min mormor bor) så jag och hampus åker med henne dit.
Men vi ska åka förbi stallet så jag får hälsa på Blackis!(y)
Satt inna och kolla på skolavslutnings klänning hittade några men antingen var dem tråkiga eller slampiga enligt min mamma -.-
The Paper Sun - Victoria Botton Dress
Club L - Ruched Detail Dress
S'NOB DE NOBLESSE - Teela Dress
Den vill nog jag ha! Fast den kanske ser helt konstig ut i verkligheten!?
Paprika - Grecian Strapless Dress
Nelly  Shoes - Nia
Nelly  Shoes - Patricia

Kommentarer
Postat av: A Z R A

lust att följa varandra via bloglovin snygging? :D

2012-04-06 @ 22:14:34
URL: http://expected.blogg.se/
Postat av: Angelica

Bara inte vi har samma klänningar i år igen! ;D

2012-04-08 @ 21:17:00
Postat av: Marina

Bloglovin byte ?

2012-04-10 @ 12:31:23
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0