ngnpåskdag2012

Vaför ska man ha rubriker?helt ponödigt...

Åkte aldrig till min gamlafarmor i dag. Var i stället hemma och kollade på harry potter med mamma.
Pappa var och köpte en soffa och ett tv bord. Så kvällen har spenderats med att fixa iordning det.

Var i stallet innan och red Blackis. Hade precis regnet men det hann sluta när jag skulle rida (y)
Red inte så länge utan travade mest och höll på med galopp fattningar.
Han har svårt för höger varv så nu helt plötsligt är han jätte hård och vil bara ställa sig till vänster.
Och när man kommer i höger varv och lyckas ställa han skjuter han ut bogen istället.
Imon ska jag nog rida lite med hoppsdalen får bätte kontakt med skänklarna då så jag kan justera bogarna lite bättre.
På onsdag får han vila tror jag.

Tog lite bilder men dem kommer i mon för jag orkar inte ladda upp dem.
Ska sätta mig och göra lite läxor och titta på big brother shaooo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0