Långfredagen.

Hej hej har vart på gudstjänst i dag på morgonen. Har bara 1 gång kvar sen är jag helt klar såååå skönt.
Ska städa rummet lite nu och plocka ur saker ur min tv hylla sak. Sen ska jag börja riva ner den! längtar!
Sen ska jag även ta bort skriv bordet men det får bli någon annan dag!:)

Vädret är itne direkt bra nu så får se om jag kan rida Blackis ska bli mega najs att sätta igång han igen!

Ska även kolla lite på dressyr tävlingar.
Har kollat på mest hopptävlingar för den här terminen men efter klubbtävlingen så prioterar jag om det lite. Han verkade inte ha så ont men väldigt matt så dörför får han vila lite med hoppningen och tävlandet.
Försöker satsa mer på dressyr så tar vi hopptävling i juni tror jag på ridklubben! :)

Han är så duktig för även om han var väldigt matt och slö försöker han alltid göra sitt bästa. Som på bilden!
Så stolt över min lilla kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0