lägga ner?

Funderar på att lägga ner bloggen?
Säger alltid att andra inte ska göra det men ah kan inte bestämma mig.
Kommer inte skriva lika mycket får se lite hur länge jag klarar av att inte skriva
men kan skriva om dressyr träningen ändå.



Vi hade inte får vanliga tränare cicci istället hade vi sara som också är ridlärare. Hon är super duktig men hon kan ju inte med våran grupp så bra. Hon vet inte riktigt hur långt vi kommit.
Vi gjorde lite övningar med skänkel vikningar och galopp arbete.
Gick jätte bra måste bara tänka på att sitta ner lite mer i fattningar och itne lika lätt dras med n är han gör något med huvudet för lutar jag mig framåt lite ser han sin chans och börjar springa snabbare.
Men det gick bra iaf, fast han var väldigt pigg och ville mest springa när han inte skulle det.
Knäppa ponny! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0