jag nog kung :)

jag tror på rubriken är nog faktiskt kung!? ;O
Skola i dag. Segt. Hade idrott och vi var ute och sprang. Man skulle hitta frågor och svara på dem på ett papper det regnade och var kallt pappret blev blött och det gick knapp att skriva på =hemskt!

Inget stall idag mamma orkade inte så imorgon ska jag krama krama och krama min ponny. Hinner inte träffa honom på fredag ska ju till polen så ska åka hemirfån redan vid 3 tror jag.
Blackis kommer få mycket kärlek ändå. Tror min lilla kusin kommer förbi stallet till mamma så kärlek får han nog.
Kommer hem på tisdag kommer sakna ihjäl mig efter min lilla buse.
Pappa är i frankrike så kommer inte se han förän tisdag heller. Nästan en hel vecka alltså :(

Pluggar tyska för fullt nu. Prov i morgon och jag fattar ingenting kommer få F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0