Horses♥

Unashamed~ zorro ♥
horses in fog | Flickr - Photo Sharing!
Horse photographs | Incredible Snaps
Horse Love - 54ka [photo blog]
Google Image Result for http://www.501pets.com/wp-content/uploads/ao_501pets/2009/10/hfh.jpg
hermosos caballos - a gallery on Flickr
Risultato della ricerca immagini di Google per http://media-cdn.pinterest.com/upload/14073817555047859_SN4jHZEo_c.jpg
Predrag Perenčević
Ni kanske inte ser det jag ser när jag tittar på en häst.
När jag tittar ser jag ett underbart djur, en bästa kompis.
Jag har många bra kompisar men också många som sviker, ljuger och gör allt för att få uppmärksamheten i från mig när jag väl får den..
Det gör aldrig hästen.
Varför? för att man alltid är ett team man blir ett och samma får hästen en komplimang av någon gäller den för ryttaren också för utan ryttaren hade hästen aldrig vart så fin. Får ryttaren en komplimang tilhör den även hästen efter som att ryttaren aldrig skulle kunna vara så bra utan sin lag kamrat.
Hästar sviker inte , dem finns alltid där.
Jag har velat sluta rida inte pågrund av hästar. Felet var min kompis.
Hästar är mitt liv även om vissa inte kan förstå det.
Dem är mina bästa vänner och kommer alltid vara det.
(bilderna är lånade från weheartit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0