grymma ponny!

Hej hej,
Min ponny var über grymm idag.
Först hade han spöken i huvudet och bråkade lite med huvudet, men mamma  hade typ lektion för mig(hon har hållt på med hästar jätte länge, haft egen"ridskola" när hon var i min ålder, och jobbat på ridskolan som skötare och hoppat in och haft lite lektioner) hon sa åt ig vad jag skulle göra så jag inte fick torka i huvudet. Ibland kan man bara inte komma på vad man ska göra men j ag red snett igenom och bytte varv ofta volter och massa sånt.
Efter ett tag blev han super fin och jag kunde göra lite mer halvhalter och få igång hans bakben.
Gjorde lite delar ur lc:2 programet och sedan skrittade lite.
mamma pepptalkade och berättade vad jag skulle tänka på och som skulle kunna göra att jag får mer poäng.
Sen red jag programet 2 gånger.
istället för att skita i problemen som uppstod och fortsätta rida,så började jag om med den punkten jag höll på med.
Så Blackis skulle inse att man inte ska göra på det sättet han gjorde först.
Gick verkligen jätte bra.
Nu taggar vi inför i mon!:)


Obs designen kan se lite miffad ut ska nämligen försöka ändra den lite men vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0